STEAM šachmatų pamokos savivaldybėje pažengusiesiems naudojant IT (nuotolinis mokymas)
all_inclusive
Nacionalinio lygmens programa
label_outline
Programos kodas:
121001010
access_time
Prasideda:
2023-09-01
person_outline
Organizatorius:
VšĮ "Lietuvos šachmatų mokykla"
Šioje programoje vaikai gilina savo turimas šachmatų žinias, panaudodami STEAM metodiką ir principus. Programos dalyviai gilindami savo žinias apie šachmatus įvairiomis temomis (dvigubas puolimas, šakutė, surišimas, iešmas ir kt.) sužino daugiau ir apie gamtos mokslus, atlikdami įvairius eksperimentus (Archimedo dėsnio eksperimentai, Niutono dėsnio eksperimentai, Visuotinės traukos dėsnio eksperimentai ir kt.), technologijas (kompiuteriniai šachmatų robotai, jų programavimas ir valdymas), inžineriją (inžinerinių sprendimų pritaikymas, kuriant šachmatų lentą ir figūras), menus (nuotraukų apie šachmatus paroda), matematiką (matematinių šachmatų užduočių sprendimas). Vaikai mokosi tiek šachmatų teorijos, tiek taiko šią teoriją praktiškai, jie sprendžia ir modeliuoja šachmatų užduotis, pasitelkdami pagalbon informacines technologijas. Programa įgyvendinama naudojant Zoom Meetings, Microsoft Teams arba Google Meet mokymo platformas. Programos dalyviai neribotai naudojasi ChessKid.com šachmatų mokymo platforma bei kitais nuotoliniais informacinių technologijų resursais.
arrow_back Grįžti